fredag 6 augusti 2010

6 Augusti

Juli bara försvann..? Sjukt fort tiden går alltså..i alla fall när det är sommar och lite ledighet.
Har inte haft varken tid eller lust att skriva något, men nu har jag lite dötid på jobbet så jag tänkte att en uppdatering är väl ett bra tidsfördriv :)
Så vad har hänt sedan sist då..
Jo vi hade Virran, John, Elle och Micke på besök hos oss i Kungsviken. Lika trevligt som alltid.
I tisdags så var vi allihopa och åt på Handlesman Flinks, räkafton och trubadur. Så galet gott och väldigt trevligt. Och vi vet nu med att 6 vuxna får utan större klämskador plats i en volvokombi, hade säkert gått att klämma in en 3 pers till i skuffen om så skulle behövas :)
Annars har det väl inte hänt så möe mera direkt..
Har galet mycket Ninoabstinens, längtar efter att ha honom hemma ifrån betet faktiskt.

Ja nu är det en fullspäckad helg på schemat, det ska hinnas med grillkväll, lite hundträning, lite öl och förhoppningsvis kanske det kan bli lite sol med, hade vart gött, för nu har det fasenmej regnat lite väl mycket tycker jag.

Viktmässigt så är det precis samma siffror som innan semestern, vilket jag är väldigt glad över, för jag skulle blåljuga om jag sa att jag inte slarvat. Det har allt slunkit ner både en och tre öl och goda såser till middagarna. Men man måste få njuta emellanåt med, eller hur?

Nä nu ska jag fördriva 2,5 timma till innan jag slutar för idag..

Inga kommentarer: