onsdag 21 mars 2012

Trött

Sömnbrist natten till idag..
Haft ont i magen och har fortfarande vilket resulterade i på tok för lite sömn.
Så idag har jag varit lite av en zombie..
Startade ändå dagen tidigt med att lämna Olivia till mamma och fortsatte mot Åsa och Nino.
Tanken var att jag skulle rida idag men eftersom magen fortfarande gjorde ont så fick det vara idag. Lät Nino mysa utan täcke i hagen istället..
Hälsade på syrran en sväng på jobbet innan jag åkte tillbaka mot päronens residens.
Olivia låg och sov så gott när jag kom dit så jag passade på att ta Lexa på en liten rastning i sällskap av Virran och hundarna innan vi åkte hem, trevligt! Speciellt kul att se Lexa och Lexus.. Lexus blir en valp och Lexa en sur kärring :-) Ser rätt kul ut när Lexus väljer att gå undan när Lexa morrar åt honom..som om han hade behövt det lixom :)
Hemma har jag tagit det väldigt piano nu under kvällen..magen bråkar fortfarande..hoppas jag kan sova bort det inatt..

Inga kommentarer: