onsdag 25 juli 2012

on the road again

Då var vi på väg till Kungsviken igen, dock bara över dagen. Blir skaldjursfrossa ikväll för att fira Peters mormor. Underbart väder som grädde på moset. Life is good. Måndag o tisdag har spenderats i Åsa, sol och bad och Nino. Snart ska pållen hem till stora torp vilket känns väldigt vemodigt på många plan, samtidigt som det är skönt att han är lite närmre. Men jag hoppas verkligen att det ska bli bra.

Är så glad över att det äntligen blivit sommar och extra skönt när Peter faktiskt är ledig i 2,5 vecka till. Sen börjar vardagen igen. Jag ska dessutom börja jobba lite i september, pisstråkigt men nödvändigt för att kunna dra ut på ledigheten. Trodde även jag hade bestämt mig för vad jag vill läsa, men nu är jag inte säker längre:-) dessa beslut och velande i hjärnan..men men..allt ger väl sig till sist. Nu ska jag bara njuta!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: