tisdag 2 februari 2010

Februari

och fortfarande snö och riktigt kallt vissa dagar.
Jag biter mig i tungan för att inte klaga, för visst är det så att man aldrig är nöjd.
Är det inte kallt och snö så gnäller man för det och nu när man fått det som man önskat, nä då duger inte det heller. Tror väl att det är väl det långvariga i vintern som gör att det känns lite som att vi redan kan detta nu. Sommaren svischar ju förbi så fort, men vintern är seg och mörk.
Men jag längtar till våren nu. Längtar till att slippa ha dubbla lager kläder på sig för att kunna vistas ute. Men det är bara att härda ut. Imorgon skulle det tydligen komma mera snö, så än håller det i sig.

Så, vad har hänt sen i torsdags då?
En himla massa som vanligt, så det får bli en kort resumé.

fredag-trött efter nattens jobb. Blev räkor, vin och let´s dance.
Lördag-sovmorgon, tränade hund med Elle, filmkväll med Philip på besök.
Söndag-sovmorgon igen, stallet, buggkurs där vi förövrigt ÄGER!! :-), Park Lane
Måndag-GMBK med hundarna, hemmafix, Ikea, jobb

Ja och däremellan har det vart promenader och allmänt joxande.
Konstaterar att helgerna går alldeles för fort när man är ledig och så trögt då man jobbar.
I övrigt så händer det en masa skojiga saker framöver. Horse Show, Balle fyller år, Alla hjärtans dag, kalas med jobbet, lite kalas med G4 folk, trevligheter helt enkelt.
Tänker även att det borde vara dax för mig att bjuda hem tjejerna på middag, men vettetusan när det ska hinnas med..med lite tur i början på mars i alla fall :-)

Jag hoppas att ni alla därute sover gott i era varma goa sängar, själv har jag 5 timmar kvar att arbeta innan jag ens kan tänka tanken om att sova..suck..

Over and Out

Inga kommentarer: