torsdag 28 januari 2010

Jodå, snöstorm?

Ja foten e fasen inte bättre :-)
Tror jag fått en inflammation så ska köra på lite ipren nu, för nu är den nästan dubbelt mot förra bilden..men gör fortfarande inte särskilt ont konstigt nog, så länge jag inte sträcker foten rakt fram och knäcker den i sidled, då känns det en aning :-)

Jo idag vart det tydligen snöstorm..undrar om jag missade den?
Visst det blåste en aning och det snöade och regnade om vartannat, men storm? Nää tror inte det va..då får det allt blåsa på lite duktigare än vad det gjort. Valde i alla fall att låta Nino få spendera dagen inomhus. Känns inte nödvändigt att låta honom stå och hänga i hagen hela dagen och bara bli blöt och kall. Ridningen fick vi hoppa över idag..kunde egentligen ha ridit men eftersom allt var så uppskruvat med den analkade stormen så ville jag inte chansa. Men men..
SMHI slår sällan huvudet på spiken numera.

Annars då? Tränade lite hund med Elle och Tubbe i tisdags..gick väl okej. Blir ju såklart bättre och bättre. Annars har det väl inte hänt så mkt. Jobb inatt igen sen ledig helg vilket gillas väldigt mycket. Blir förmodligen en lugn helg med lite stall och hemmamys, det hoppas jag på i alla fall. Bugg blir det på söndag, o ja just det, vi ska till Park Lane efter buggen ifs. Ska vara en stödgrej för Haiti och det vill jag gärna gå på.
Hade möjligheten funnits så hade jag lätt satt mig på första bästa plan till just Haiti och hjälpt till där. Helt ofattbart att dom efter 2 veckor fortfarande hittar överlevande!! Otroligt!
Jag hade verkligen velat vara där just nu!! Gjort lite nytta för en gång skull!

Over and Out

Inga kommentarer: