fredag 10 februari 2012

Dom små sakerna

Det är verkligen dom små sakerna som gör min dag.
Som tex att Olivia har somnat själv 2 nätter i rad och dessutom somnat om själv efter nattamaten, och inatt sov hon dessutom en extra timme innan hon ville ha sitt nattmål.
Då blir ja glá.. trist bara att man ligger så efter på sömnkontot att jag ändå är toktrött nu mitt på dagen..ska nog ta en lutare om ett litet tag :) Ska bara kika klart på Ellen DeGeneres, bästa programmet på dagen :)

Tänker även på min älskade lilla mormor lite extra idag!
Det är precis ett år sedan hon gick bort, och jag saknar henne varje dag..önskar verkligen hon var kvar här..hon hade varit så glad i Olivia...fan nu blev jag ju lite ledsen igen <3

Hur som helst, nu är helgen snart här..
Ikväll blir det bara mys..imorgon blir det fullt ös hela dagen...

Inga kommentarer: