torsdag 23 februari 2012

En perfekt dag

Den började helt fantastiskt..efter sin frukost slumrade lilltösa om igen så jag kunde lasta bilen med barnvagn, rasta vovven och göra mig iordning i lugn och ro.

Idag stod det GHS på schemat. Lämnade Olivia hos mamma och pappa och styrde mot Scandinavium.

Hästar och systermys i några härliga timmar innan det var dax att hämta tösen igen.

Jag är så glad över att hon kan ta flaskan och äta som " vanligt". Bara vetskapen om att OM jag vill sticka iväg själv en stund så finns det möjlighet för Peter att kunna mata vid behov och jag kan slappna av, om det så bara handlar om att åka iväg till affären en stund. Och speciellt när jag kan börja rida igen, då är det lixom tvunget att fungera. Tro att man blev sugen på att sitta upp när man sett på hoppning hela dagen :) Men det får vänta till efterkontrollen hos BM, drygt tre veckor tills dess, sen så..

Hur som jag har haft en supermysig dag, Olivia har haft en fantastisk dag, hon är totalt slut och sover gött i mitt knä nu :)


Published with Blogger-droid v2.0.1

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken söt liten tös
Sandra