fredag 22 juni 2012

Glad midsommar

Nu sover övriga medlemmar i min lilla familj, jag varvar ner med en öl efter en för min del nykter midsommarafton. Vi har haft det jätte mysigt hos mina päron i Åsa trots ösregn. Tittade till lilla hästen som stod och betade i regnet, han har det så gott med sin tjej nouvelle:-) Blev ingen ridning då han såklart va totalt pisseblöt. Blev inte heller någon femkamp då det blev inställt pga vädret..lite trist. Olivia har varit en liten ängel som har vart med i stort sett hela tiden med undantag för nån enstaka powernap, tror hon är nöjd med sitt livs första midsommarfirande. Go och glad har hon varit iaf och dansat en massa på sitt egna lilla vis. Hon är verkligen en pärla.

Imorgon åker vi till kungsviken och stannar tills elektrikern kommer för att dra om elen i hela huset, vi vet inte exakt dag än så vi får se hur länge vi stannar helt enkelt.

Nu ska jag krypa ner och förhoppningsvis får söva hela natten..Olivia har sovit till ca 6 varje natt ett tag nu..ätit och somnat om till 8-9..underbart, hoppas det får vara så ett tag


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: