måndag 11 juni 2012

Lugn flicka lilla

Olivias andra tand kikade fram idag, återigen förstod jag varför hon varit gnällig..tycker det går lite fort för fröken, jag vill ha kvar min lilla bebis samtidigt så är det givetvis otroligt häftigt att se nya saker hon lär sig hela tiden. Nu kan hon sitta själv korta stunder innan hon trillar åt sidan, hon börjar försöka krypa men får inte riktigt ihop överkropp och benen :-) ser grymt sött ut iaf. Hon äter mat ungefär hälften av målen så snart är amningen ett minne blott vilket känns både väldigt skönt och lite vemodigt.. Är väldigt glad över att jag stod ut i början när det gjorde så galet ont och att jag har fortsatt amma trots att jag vantrivts bitvis med det. Nu kan jag klappa mig själv lite på axeln och faktiskt tycka att jag gjort mitt allra bästa för att ge Olivia en bra start. Ångrar inte att jag fortsatte amma trots allt..


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: