fredag 21 september 2012

Ändrade planer

Skulle jobbat hela helgen, men Peter åker bort imorgon och mamma är tokförkyld så det blir att vara hemma ifrån jobbet, i alla fall imorgon. På söndag ska väl förhoppningsvis mamma vara bättre så Olivia kan vara hos päronen då. Inte för att jag inte mer än gärna hellre är hemma än på jobbet, men det blir så mkt pengar man förlorar.

Idag är en riktig tråkdag, regnat hela dagen och det ser inte ut att klarna upp. Blir ytterligare en blöt och kall ridtur ikväll. Trodde jag skulle frysa ihjäl igår, iskallt jäkla regn, fick dra ut hästen ur stallet för inte ville då han ut i det vädret :)

Har förvisso hänt lite kul här hemma idag, Olivia kan tydligen sätta sig upp själv, vet inte om jag missat att hon gjort det tidigare, men idag uppmärksammade jag det :) hon börjar även dra sig upp mot stående, så jag antar antar att det är nu de första blåmärkena kommer på köpet :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: