fredag 22 november 2013

Så gott med fredag!!!!

Kommer bli en grym helg!
Idag är jag och Olivia lediga, hade väl bara önskat att hennes envetna förkylning skulle släppt vid detta laget men icke.
Vi ska hur som helst roa oss med tokstäd hemma idag, reka lite julgardiner o så, nästa helg är det redan 1a advent.
Fick lite julfeeling igår då det va kallt och lite lite vitt på marken.

Imorgon ska lillan sova hos mina päron, o jag o P ska göra klart min garderob.
Ska till stallet men på kvällen blir det egentid hemma med min gubbe.
Insåg att vi inte haft en enda kväll då vi bara varit hemma när hon sovit borta sedan hon föddes. Har alltid haft barnvakt för att man ska göra nåt och nästan varje gång har man dessutom varit bakis på söndagen :) så det kommer förmodligen kännas jätte fel, men faktiskt välbehövligt att få sova ostört.

På söndag ska vi till tjolöholm på julmarknad. Mysigt!!
Två mongon :)

Inga kommentarer: