söndag 10 november 2013

Slappaste

När jag gick av mitt 8de pass på raken i fredags och hade gjort klart stallet och ridit så tog jag på riktigt helg för första gången på vääääldigt länge. 
Dvs en helg utan massa måsten eller åtaganden.
Igår hade vi middagsbesök av mina päron, bror och Lasse.
Vi bjöd på Peters goda pulled pork, så gott!! Sen satt vi klistrade framför tvn och kollade på då mycket bättre och tog ett glas vin, sen sov vi när klockan va 22:)
Dock blev natten lite bökig då O vaknade vid tre, lyfte över henne till oss men hon va som en propeller så jag vet inte när vi somnade om riktigt, vaknade gjorde hon dock redan kvart i sju och eftersom det är fars dag idag så hade jag lovat P sovmorgon! Så idag har jag varit som en zombie mest hela dagen.
Men vi har gett P presenter och kikat på två filmer. Heat och Blondie.
Heat va grym, Blondie va bara konstig.
Nu ska monstret nattas och jag hoppas på en natts ostörd sömn...

Inga kommentarer: