torsdag 19 december 2013

Ser fram emot 2014

Detta året har varit toppen, stora omställningar med dagis, heltidsjobb och försöka balansera ekorrhjulet på något sätt.
Hade utv samtal med min chef i måndags, bästa samtalet på 12 år.
Inte bara för att han är nöjd med mig utan för att vi har planer för nästa år.
Eftersom jag varit där så länge och lixom inte kommer på något annat jag direkt vill göra så kommer jag med lite tur få en annan typ av tjänst.
Det kommer innebära att jag kommer ha en viss % administrativ tid och jobba mer med social dokumentation bla.
Så ska jag söka en utbildning som drar igång nästa höst, ja om jag kommer in förstås:-) 
Men plötsligt känns det som att jag inte bara står och stampar, jag har något att stampa emot och mål på vägen.
Känns ju himla kul faktiskt

Inga kommentarer: