fredag 13 december 2013

Uppe med tuppen

Klockan ringde 6:15, dom andra två låg och stensov i vår säng där Olivia återigen hamnar under natten:) mysfia!
Bryggde kaffe och rastade hunden innan jag väckte resten.
Snabbt upp och byta om och sen direkt till dagis.
Dom va så fina allihop och Olivia var så duktig och stod helt still på sin plats hela tiden.. Hon är så go så jag nästan har lust att väcka henne bara för att få kramas :)
Vi stannade kvar på dagis en stund efteråt och filade och bara mös.

Efter denna mysiga morgon åkte jag till stallet och red ett pass med finaste Nino.
Blev ett grymt bra pass och sedan skrittade vi en extra runda hem för vädret var helt underbart. Efter fix i stallet blev det kvällsjobb.. Sen natta hästarna och nu ska jag natta mig själv.
Verkar som om just denna fredag den 13 blev en kanondag :)
Glad lucia!!

Inga kommentarer: