söndag 9 februari 2014

Jösses, magsjuka deluxe?

Peppar peppar, efter en rond med magsjuka för alla tre i familjen så hoppas jag att det ska vara bra nu!
Peter blev kass i torsdag, Olivia vaknade kl 1 i fredagsnatt och kaskadspydde.
Igår fick O feber men verkar mycket bättre idag, puh!
Har varit näst intill isolerad hela veckan med undantag för stallet och affären.
Ganska tacksam över att Olivia kan sitta nerbäddad i soffan och kika på film även om hon vägrar se annat än Barbie, Bilar och Flygplan:) men som sagt, tacksamt när hon har feber och är låg och man inte kan göra ett skit.
Helgen har ju varit svinlugn, inte gjort något förutom stallet igår.
Ja annat ska jag väl å andra sidan inte göra när jag är hemma från jobbet för att vabba hela helgen eftersom Peter varit dålig samt att 48 timmars regeln gäller även på min arbetsplats.
Nu hoppas jag att vi kan få vara friska ett tag, förkylning kan jag ta men ingen mer magsjuka!!

Inga kommentarer: