fredag 21 februari 2014

Men fy va glad jag vart nu då!!!

Ibland ska man väl ändå ha lite tur också?:)
Jag är som sagt sugen på en utbildning till hösten, dock har jag känt att det säkert inte är någon idé att ens söka eftersom jag har ig i matte mitt pucko!
En kollega till mig har gått utbildningen och har därför god kontakt med lärare mm som håller i utbildningen och ansökningarna, idag ringde hon en av kontakpersonerna och kollade läget lite, det visade sig att det var av större betydelse att jag har betyg i Engelska, och det har jag ju!! Bra betyg till och med så jag kan söka!! Är så jäkla glad!
Det är ju såklart ingen som helst garanti för att komma in, men överlag så är mina betyg ok, förutom matten.
Så nu hoppas jag som bara den på att komma in, hade varit så gott att göra något annat, jag kommer jobba också då utbildningen är på deltid och jag vill verkligen inte ta några lån så jag hoppas det kommer fungera i praktiken.
Glad chey!!

Inga kommentarer: