söndag 16 mars 2014

Jo men så att.

Ganska nyss hemkommen från stallet där Nino fått sig en lektion i tömkörning, riktigt duktig liten häst idag, han kämpar på! Har tagit många år men nu börjar han verkligen likna nåt.
Idag hade jag "Morgonpasset" med Olivia dvs det va inte min tur att ha sovmorgon :) givetvis vaknar tösa kl 6, hua, men det va bara till att gå upp och se glad ut :)
Vi åkte och veckohandlade innan klocka blivit 8 och när vi kom hem hade pappan i huset vaknat.
Jag drog ut på en joggingtur, märktes att jag inte sprungit på två veckor och fortfarande är tät i näsan men tror ändå jag kämpade till mig någon minut bättre än vanligt och snittade på 8,0 vilket är helt okej, närmre målet hur som. 
Sen fick vi fikabesök, och sen vart det middag hos mina päron.
Dagen har gått fort trots tidig uppgång.
Nu hoppas jag att min övertrötta lilla tös snart somnar för imorgon är det tidigt upp igen och dagpass på schemat. 
Längtar till de nya arbetstiderna...

Inga kommentarer: