onsdag 12 mars 2014

Just a perfekt day

Förutom galet tidig uppgång idag så har jag och Olivia haft en helt fantastisk dag.
Eftersom det bjöds på sol så har vi spenderat hela dagen ute med undantag för en middagslur.
Olivia har också haft sin första "ridlektion".
Hon älskade det!
Va tveksam till om hon skulle tycka att det va så kul för hon har provsuttit på Nino några gånger men har nästan direkt velat gå av.
Men med hjälm och säkerhetsväst och en alldeles "egen pånni" som hette Cindy så var det andra bullar.
Blev en liten uteritt idag och Olivia satt så fint och höll i tyglarna hela tiden <3
En halvtimma var alldeles för lite tyckte hon :) men blev inte förbannad när jag förklarade att en annan flicka skulle rida på Cindy efter henne. Trodde nästan jag skulle svälja mitt egna huvud för jag flinade så brett för att lilla dockan va så duktig och framförallt tyckte det var roligt.
Det var verkligen inte sista gången vi gjorde detta.


Inga kommentarer: