måndag 13 september 2010

6 dagar kvar!!

Fasen va tiden går fort..

På lördag ska jag och Quattro TÄVLA!!! Blääää jag blir nervös bara jag tänker på det, på riktigt helt knäsvag. Men det är ju därför jag gör det, måste komma över min nervositet och sluta tänka på att jag känner mig utstirrad och att jorden går under om det går dåligt på tävlingen.

Egentligen är jag allra mest nervös över platsliggningen, är så nojig över att han ska resa sig och börja leka med hunden bredvid, eller lägga sig och rulla och härja som han kan göra.

Resten av momenten kan vi åtminstonde halvbra, vilket kan ge halvbra resultat och tro mig, jag blir jätte nöjd bara vi inte nollar i något moment..jo apporten kan han få nolla för vi har tränat för dåligt på det så jag kan inte ha förväntningar på honom där. men shit vad nervöööööst!!!

1 kommentar:

Tuggmaskinerna sa...

Kommer gå finfint serrö!