fredag 10 september 2010

Jag har verkligen inget roligt att skriva om

just därför har jag låtit bli ett tag..
Jag har jobbat för mycket, haft för lite tid med min lilla familj, hunnit träna för lite, hästen är skadad och jag har tappat min förlovningsring..Så jag har verkligen inte haft något roligt eller trevligt att skriva om alls..
Men nu börjar det bli bättre igen, man ska ju ha sina dalar och uppgångar..

Nu jobbar jag i alla fall som jag ska, har gjort 60 timmar mer än vad jag borde på endast 2 veckor, så jag är rätt sliten, men det ordnar sig.
Igår hade vi äntligen en liten hemmamyskväll, bara jag, Peter och hundarna.
Såg på film och bara myste, eller heter det mös? Ja skit samma..
Jag har hunnit klämma in lite träning med Quattro, det är bara en vecka kvar till tävling, men det får gå som det går, jag kommer göra mitt bästa.
Nino är bättre för var dag, både igår och idag var vi ute och promenerade med honom och nästan ingen hälta syntes, vad som har hänt med honom skriver jag om en annan gång, orkar inte nu :-)
Min bort tappade förlovningsring är fortfarande borta, men som tur är var den försäkrad så jag får en ny i nästa vecka, en MINDRE, så den INTE kan trilla av!! Lyckliga den som har hittat/snott den, den har nämligen ökat i värde med 1000 spänn bara på 2 veckor..apa som inte har lämnat in den!!
Nä nu ska jag återgår till arbetet, ytterligare en helg på the yellow house

Inga kommentarer: