måndag 18 oktober 2010

Det trodde jag aldrig

Nu ska jag skriva en grej som jag ALDRIG trodde att jag skulle få skriva.

I lördags var jag och Quattro bäst!!!! Vi var bäst av alla i vår klass dvs totalt 8 hundar!
Jag var så nöjd och stolt så ni anar inte. Även om det poängmässigt inte räckte till ett 1a pris och det störde mig lite först så inser jag nu att vem fasen bryr sig? Vi gjorde en GRYM tävling, vi var riktigt jäkla bra till och med!! Allt var kanon förutom platsen. Q skällde och passade på att sköta sin intimhygien, vilket såklart ger avdrag :) Men övriga moment, fy fasen va bra säger jag bara!!
Det handlade bara om små detaljer som vi måste nöta så ska vi nog fanimej kamma hem ett första pris snart. :)

2 kommentarer:

emelie sa...

Ja grymt bra jobbat =)

Anonym sa...

Tack Emelie!! :-)