fredag 22 oktober 2010

Lite knasigt

Så får jag väl passa på att gratulera mig och Peter med :)
Igår skrev vi kontrakt på vårt egna lilla drömhus.
Det är litet, men såååå mysigt och fräscht.
Ska bli så ljuvligt att ha en egen trädgård, altan, garage, gästhus, ja allt det där som vi för bara ca en månad sedan trodde det skulle ta åratal innan vi fick chansen att köpa. Men ibland kan saker och ting falla på plats i alla fall.
Känner mig så otroligt lyckligt lottad för detta är någonting som vi längtat efter i flera år. Det går bra nu, kan man säga :) Jag går runt och småflinar mest hela tiden.
Och det är inte bara vi som tar det stora steget ut i vuxenvärlden :)
Även Elle och Micke kommer om några dagar flytta till sitt hus. Shit, vi börjar på riktigt bli vuxna nu!!! Jag menar hur många vuxenpoäng är inte ett husköp lixom, borde vara fler miljoner poäng :)

1 kommentar:

sun moon and stars sa...

så härligt. stort grattis till er....ser riktigt mysigt ut...sen kan ni bygga ut oxå......;-))))