tisdag 26 oktober 2010

vuxenpoängen haglar

Idag har vi betalt handpenningen på huset, nu känns det lite mer som att det är på riktigt, att det snart är vårt lilla hus. Och det är en ljuvlig känsla.
Vi har även ordnat med gemensamma lönekonton, sparkonton och pensionsparandegrejer. Det är inte klokt så redigt :)

Samtidigt så tycker jag inte om det faktum att man är vuxen.
Tiden går alldeles för fort och ibland blir jag så stressad av känslan att inte hinna med och räcka till. Låter kanske fjantigt för jag är ju trots allt "bara" 28 år, men önskar ibland att jag fortfarande var 20.

Men man är ju aldrig riktigt nöjd, så är det ju.
Men livet är väldigt trevligt för tillfället.
Jag känner mig otroligt lyckligt lottad med allt.
Visst skulle jag gärna byta tex jobb, men samtidigt så trivs jag. Jag känner mig trygg med mitt jobb, lönen kunde väl givetvis vara bättre, men det kan den ju alltid. Men framförallt så har jag ett jobb att gå till.
Jag har världens finaste vänner och familj...ja jag är jävligt glad :)

Satan va djupt det blev nurå, bäst jag slutar..
Over

Inga kommentarer: