tisdag 5 april 2011

Dagen som försvann

Ja det är just vad det är..denna dagen har bara flutit förbi. Vaknade lite tidigare än jag borde, men åkte direkt och handlade, behövde cigg och passade på att handla middagsmat. När jag kom hem, blev Quattro såklart jätteglad och halkade i hallen, rakt på sidan på den onda benet, jag har nog aldrig hört en hund skrika så hjärtskärande i hela mitt liv :( Så nu är hela huset vadderat med diverse fula mattor på golven, allt för att undvika detta igen. Usch det var så hemskt, men han glömde det lika fort och linkade på som vanligt, puh! Han går faktiskt en aning lite bättre idag tycker jag, givetvis är han superdupermega jätte halt men han stödjer i princip hela tiden på lilla benet. Långsamt framåt! Hur som, efter middan idag så somnade jag en stund och vips så var det dax att åka till jobbet igen så idag har jag inte gjort ett endaste vettigt. Lyckades få igenom min semester till helgen då Peter ska på klassfest på Orust på lördagen så jag kan vara chaufför. Så tog jag ledigt på söndagen åxå eftersom jag ska på återbesök med Q på måndag vid 10 tiden, funkar inget vidare att köra bil i 2 timmar när man jobbat hela natten. Japp det var det det

Inga kommentarer: