tisdag 12 april 2011

Håret

Nu ryker kaluffsen på fredag, ska bli så skööönt!
Jag har "turen"att ha hår som växer som ogräs vilket innebär att jag alltid har halvlångt hår. Jag tröttnar alltid när det blir ordentligt långt för det är så fult :) Alltså inte på andra utan på mig. Kan tycka det är riktigt snyggt med långt fint, böljande hår :-) Men med NOLL självfall så ligger det bara slickat runt ansiktet på mig.
Så tycker jag att det är svårt att få nån form av frisyr av mitt platta, raka hår. Inte för att jag så ofta har det varken utsläppt eller tillpiffat, men de få gångerna man ska försöka trixa till det och vara lite fin så blir det aldrig det iaf. Så det blir nog som på bilden nedan, fasst ljust denna gången..det är ju snart sommar :-)
Trivdes väldigt bra med kortare hår även om det är sjukt ovant i början. Men jag var som vanligt för bekväm för att gå till frissan regelbundet och därför är det långt nu igen..I-lands problem.se :)



Inga kommentarer: