fredag 19 juli 2013

Feeling awesome

Varit i Kungsviken i två nätter nu, åkte hem idag för helgen bjuder på skojsamheter :) På söndag åker vi till Åsa och blir där i några dagar, vädret spås bli grymt så det ska bli gott med sol och mys.

Igår var jag och Lexa ute och joggade igen, det går bättre och bättre, orkade 8,5 minut i streck igår på första intervallen, och totalt joggade jag nog 3 av 4,5 km, var dock lite ostrukturerad eftersom jag bitvis va inne i skogen och brötade så jag sprang där det var möjligt. Träningsvärk idag, vilket är gött ;) Hoppas  hinna ut på en liten sväng imorgon bitti innan det blir för varmt för idag får det bli vila. Är sjukt otränad men när det börjat kännas lättare vill man ju gärna fortsätta, lätt att glömma att kroppen förmodligen är i shock när den helt plötsligt ska ut och springa, något som jag aldrig sysslat med :) 
Nä nu ska jag njuta av kvällen, puss o hej

Inga kommentarer: