måndag 8 juli 2013

Morgonstund

När det är som bäst, vi har just avverkat en morgonpromenad, passade på innan det blir allt för varmt. Äggröra och bacon satt som en smeck efter det vill jag lova, underbart.
Nu har jag en veckas jobb kvar innan semester del 1, längtar samtidigt som ångesten över att lillan börjar på dagis snart ökar, bitterljuvt helt enkelt. Jag vet så väl att det kommer bli jätte bra men jag hade hellre varit hemma med henne :)

Igår var vi på Liseberg, vi och alla andra :) Men vi va glada ändå, Olivia fick för första gången åka karusell, till min glädje tyckte hon det va lika kul som jag. 
Vi lyckades även vinna stjärnvinst på både heminredning och center, en kaffebryggare och sjukliga mängder choklad, typiskt när man går på diet :)
Nä nu ska jag unna mig lite slapptid i solen med en go kopp kaffe 

Inga kommentarer: