fredag 30 augusti 2013

Dan före dan

Då har det sista inhandlats inför morgondagens bröllop.
Strumpbyxor, underkläder och present.
Så återstår "BARA" att få till typ håret och klet i ansiktet imorgon. Suck!!
Typiskt är att Olivia åkt på sin första dagisförkylning lagom till man ska lämna bort henne :/ får hålla alla tummar och klor att det inte blir värre än det är idag och att samtliga i familjen får sova gott inatt.
Idag har dagen bestått av några härliga timmar i stallet och en barbackatur på hästen. Finns inte en chans att jag kan dra på mig ridbyxor över tatueringen än så jag fick ha jeans på mig. Fattar inte hur cowbojsare kan rida i jeans jämt?!? Är ju värsta sömmen precis mellan benen som inte alls är behaglig att skava mot!!

Nu har vi intagit lite tacos och jag ska natta skruttan, trevlig fredag !

Inga kommentarer: