torsdag 15 augusti 2013

Inskolning

Nu sitter jag på dagis, skruttan sover gott med två andra ungar bredvid sig :)
Det har gått superbra hittills, hon älskar att vara här. Igår ville hon inte gå hem trots att vi varit här i 5 timmar, nyhetens behag såklart men visst känns det underbart att hon redan trivs och verkar känna sig hemma.
Idag blir det 6 timmar så vi ska även vara med på eftermiddagsmellanmålet innan hemgång.
Imorgon är sista dagen sen ska hon klara sig utan mig, vilket förmodligen kommer gå hur bra som helst då hon redan nu struntar i att jag ens är här :)
Det enda som kan bli problem är att hon helst vill vara ute och leka så när jag ska gå lär hon bli sur för att jag går ut och hon ska vara inne, inte för att jag går :)
Ska förmodligen vara med henne en lite stund även på måndag innan jag lämnar henne, men som sagt, lär inte bli allt för jobbigt, tycker fröknarna är bra och dom har bra koll :)

Inga kommentarer: