tisdag 20 augusti 2013

Feeling awesome

Olivia har varit på dagis utan mig i två dagar nu och det har gått galant även idag. Lekt, sovit och ätit, skruttan.
Medan hon var där passade jag på att avverka en joggingtur i Hindås, gick grymt bra idag.
Sen tog jag och Peter oss en sväng till stan och hälsade på tatueraren, om en vecka är det dags :)
Fick även lurat med mig P till stallet efteråt eftersom vi ändå var i stan, så vi fixade i stallet och tog en promenad och betade lilla hästen, vart riktigt mysigt även om P kanske inte jublade, haha.
Sen var det dags att hämta skruttan på dagis, hem och greja lite och grilla middag.
Nu försöker jag natta det lilla barnet, planen va att hon skulle däcka innan åtta men för tillfället sjunger hon och grejar så den tidsplanen håller nog inte :)

Inga kommentarer: