onsdag 2 oktober 2013

Ekorrhjul

Känner mig lite deppig? Eller det är inte riktigt rätt ord, irriterad och trött kanske är mer rätt, men det är nog just för att det är en tuff vecka, ledig en enda dag, bara kvällsjobb, dom få timmar jag får se Oliva är väl ungefär så lång tid det tar att vakna till liv, velar hela tiden fram och tillbaka hur jag ska lägga mitt schema för att det ska bli så korta dagar som möjligt. 
Men livspusslet är en rutin jag inte kommit in i riktigt, och däremellan ska mina djur få tid, tur är att det är bra hundibilväder så jag faktiskt kan kombinera Djurens aktivitet.
Kanske är några längre dagar på dagis värd att få vara hemma hela familjen tillsammans åtminstone en eller två dagar i veckan? Trist att Peter får ta middag och nattning själv nästan varje kväll.
Röv att man måste jobba :)
Men men lön e bra :)

Får helt enkelt göra lite småsaker som förgyller vardagen. Lite inplanerade kalasigheter, lite nagel fix, färga frillan, julbord och Annat skok

Inga kommentarer: