onsdag 1 januari 2014

Årets första dag

Ja även denna en hektisk dag, och tröttare än tröttast är jag.
Kom hem strax efter 22 igår kväll efter jobb och kvällsmat till hästarna.
Lite soffmys med gubben innan det var dags att hoppa i säng.
Larmet va ställt på 06:00 för hästarna skulle få frukost innan jag började jobba.
Ja somna gjorde jag, men vaknade såklart av dunder och raketer.
Trodde jag skulle sova mig igenom det men icke.
I samma veva vaknade O och hostade massor.
Tror jag somnade vid 3 någon gång.
Vaknade till fem minuter innan larmet skulle dra igång och gick upp.
Har uppenbarligen klätt på mig, åkt till stallet och allt men jag minns inte hur :)
Så galet trött!!
Mina snälla kollegor lät mig hå hem tidigare idag så jag hann rida innan det vart mörkt och kom hem i hyfsad tid för att hinna umgås några timmar med min familj..
Tre minuter tog det att natta O idag vilket kändes väldigt skönt.
Nu ska jag varva ner med lite stig Helmer innan jag däckar :)

Inga kommentarer: