måndag 13 januari 2014

Herregud vilken start på veckan!

Jobbat hela helgen, dagpass dessutom så det har blivit tidiga mornar.
Insåg igår morse att mitt larm väcker Olivia så igår kväll tyckte jag det va en god idé att byta larmsignal...
Ganska korkat gjort, klockan som skulle ringt kl 6 idag gjorde det förvisso men jag hade glömt höja ljudet.
Vaknade med ett ryck kl 7, då skulle vi varit på dagis :)
Fick ringt jobbet och väcka lillskruttan som inte alls va sugen på att ta av sin varma goa pyjamas, kaosmorgon.
Men vi kom iväg och jag kom en timma försent till jobbet :) jaja, blir lite kortare dag men det gör ju inget:-)

Idag verkar kylan ha kommit på riktigt, låt det komma snö så är jag nog rätt nöjd ändå.

Spånar på en thailandsresa till nästa vinter... Borde verkligen, behöver verkligen! Men så långt kvar!!

Inga kommentarer: