lördag 12 april 2014

Men å va typiskt

Barnledig och vaknar 8:10??
Visst blev inte sent igår, vi va väl hemma 00:30 men ändå?
Va väldigt trevligt på öl och whisky mässan, hittade en och annan god öl mellan alla jäkla ale dom försökte få mig att tycka om :) nästan varenda gång jag frågade om en god ljus öl så fick jag ale. Inte gott!
Whisky smakade jag inte på en enda.
Däremot så testade jag e cigarett. Jäkligt fräckt alltså.. Överväger att köpa en och ge det ett försök.

Ang mitt förra inlägg så tog jag bort det för att redigera, men lyckades ta bort det helt! Nåväl.. Jag hoppas aldrig behöva använda mig av bloggen i det syftet igen. Direkt kommunikation är alltid den bästa vägen men kände någonstans att man måste inte acceptera allt jämt. Att tiga är att samtycka...

Jag har sådan fruktansvärd ångest inför måndag! Fy bubblan för att vara ny på jobbet. Men samtidigt är jag såklart spänd i positiv bemärkelse.
Blir ett nytt kapitel på något sätt och massor med nya utmaningar.

Ikväll ska tant ut på stan IGEN!:) omg en tvådagars :)

Inga kommentarer: