söndag 13 april 2014

Vilken helg.. So far

I fredags lämnade jag ju mitt gamla jobb, väldigt jobbigt. Men det känns typ inte som att jag slutat? Antar att poletten trillar ner imorgon :)
Sen vart det whiskynässan samma dag.
Igårkväll va jag ute med några numera fd kollegor, mat och bärs på farellis.
Väldigt gott och trevligt.
Jag va dock en tråkfjärt och bestämde mig för att åka hemåt efter middagen, vi satt ändå där till efter 00 på natten så jag kände att en shot på det så hade det blivit katastrof :) är väldigt nöjd med mitt beslut idag. Det har ju räddat hela denna dagen iaf, får rysningar bara av tanken att ligga bakis och äcklig en hel dag :)
Nu ska lilla dottern få sova lite middag och jag tänkte roa mig med tvätthängning och städ.
Ikväll är det tömkörning med Nino, tror det blir för fjärde gången nu så han börjar verkligen förstå grejen, superkul!

Inga kommentarer: