fredag 2 juli 2010

2 timmar kvar



Sen är jag äntligen ledig i 5 dagar, så sjukt gött ska det bli!!!
Ikväll ska jag och Peter gå på bio, så mysigt så.
Men innan dess så ska vi ta hundarna på en låååång promenad.
Igår hade nämligen våra kära vovvar tuggat sönder halva hemmet när vi hade varit på utflykt i ett par timmar hos Elle och Micke. Eller ja, det såg väl värre ut än var det var egentligen. Men söndertuggade tidningar, bordstabletter och diverse om-möblering av köksstolar hade dom lyckats med..Eller troligen Quattro. Det blir till att rigga filmkameran nästa gång..Skethundar :)
Ja, jag får väl skylla mig själv som inte orkade gå långis igår..
Ska nog köra lite uppletande och spår med så dom blir ordentligt trötta i bollen idag.
Säger det igen..skethundar, men jag älskar dom i alla fall.

1 timma ch 55 minuter kvar nu..woppdidooo

Inga kommentarer: