måndag 19 juli 2010

Semester

Blir inte mycket uppdatering nu, men jag har semester. Härligt!
Idag är jag hemma och gästspelar en sväng för jag vill träna hund ikväll :)
Annars består dagarna av solande, badande, slappande och lite hundträning.
Vädret har varit lite varannan dag, kasst på förmiddagen men spruckit upp under eftermiddagarna och kvällarna. Så det är allt helt okej får jag säga.
Längtar inte hem direkt..ja det skulle väl vara till vännerna då.

Nä nu ska jag fortsätta med min semester dårå :)

Ändå vart jag lite lätt irriterad igår,på en person som på fullaste allvar lever i en Illussion..har inget grepp och verkligheten utan lever i sin lilla bubbla. Everybody knows it but doesn´t have the energy to care..so keep up and loose your friends or get real and maby they´ll stay

1 kommentar:

Anonym sa...

SVAR: Hej hallå! Jag har nyligen kontaktat de som skall stå för utskicket av detta och hoppas att du får spelet inom kort.

/ http://emmalou.myshowroom.se