söndag 11 juli 2010

Ljuvlig dag!!

Denna dagen kunde inte börjat bättre.
Fick sova i hela 7,5 timma, underbart!!!
Så för skojs skull så tog jag mig ett skutt upp på vågen för det var ett tag sen nu, och hoppla, ett kilo till hade trillat av :-) -14kg ganska så exakt nu då, så jävla gott!! Jag blir så lycklig!!
Vet inte hur många veckor exakt jag hållt på nu men kanske 16-17 veckor någonting?
Så snittet är fortfarande bra även om det går MYCKET trögare nu att tappa i vikt.
Nu är det på sin höjd ett halvkilo i veckan, men vafan, det går neråt!! Och det gillas!!
Mitt mål att ju att innan sommaren ligga på ungefärlig målvikt och det är inte jätte många kilon kvar. Fan va najs!! Det är givetvis en bra bit kvar, men ingenting känns omöjligt!

Nu väntar även en sista natt innan jag får min älskade semester!!
Helgen såhär långt har varit extremt lugn på jobbfronten, så inatt smäller det väl :)
Men det gör inte ett piss faktiskt, dom kan vara vakna och bråka hela gänget om dom vill, jag kommer bara le :)

Inga kommentarer: