fredag 9 juli 2010

Tidig fredagsmorgon

och jag har hela helgen med jobb framför mig, men jag är inte bitter, neeej då :)
Hoppas få sova ordentligt idag så jag orkar med lite hundträning i eftermiddag, sista chansen innan semestern för på lördag packar Peter med sig hundarna och åker till Kungsviken.
Kommer bli ganska tomt hemma kan man säga, men jag ser fram emot att få sova utan hundar som ska ut när man sover som goast :) Även om jag kommer sakna dom massor de få dagarna jag blir själv så får jag försöka se det som att jag får vila ordentligt mellan arbetspassen.

Igår fick jag och emelie målat Ninos box. Så skönt att det är gjort.
Behövs bara putsas fönster vid ett senare tillfälle..
Annars har det väl inte bjudits på så mycket mer.

Åh vad jag längtar till måndag morgon!!!

Inga kommentarer: