onsdag 17 november 2010

Rubrik

Kunde inte hitta på nån fyndig rubrik så jag sket i det..
Sitter på jobbet och njuter av lugnet (före stormen) :-)
Har haft stans goaste sovmorgon idag så ännu känner jag mig piggelin.
Var uppe idag klockan 7 och rastade hundarna men gosade sedan ner mig under täcket igen med hårmonstret Quattro bredvid mig. Gick inte upp förän 11, skitskönt!!
Annars har det väl varit ungefär som det brukar. Promenerat, ridit, fixat i stallet. Men satan va kallt det var idag..

Igår gjorde jag naglarna för övrigt, blev rätt najs faktiskt. Inte för långa så jag blev inte fullständigt handikappad. Träffade även Virran för lite god sushilunch och tjöt, trevligt.
På kvällen var det som vanligt tjockisklubben som varje tisdagkväll, men det är bara 2 veckor kvar nu och i ärlighetens namn ska det faktiskt bli skönt när det är över. Har inte tiden och engagemanget til det just nu. Och jag verkligen hatar att vara konstant uppbokad vecka efter vecka, allt utrymme för spontanitet försvinner och jag känner mig låst och då blir det bara tråkigt. Så det ska som sagt bli skönt när det är finito.

Imorgon har jag absolut nada uppbokat förutom sömn och jobb..och det ska bli så skönt att bara kunna vara ute och lulla med hundarna och ha lite egentid faktiskt.
Enda dagen på hela veckan där det inte står något i almanackan, SKÖNT!! Det behövs ibland..

Inga kommentarer: