torsdag 18 november 2010

Slappardag!


Imorse när jag kom hem så var det 16,6 grader inne i lägenheten, så jävla kallt.
Hade kontaktat hyresvärden igår kväll eftersom det redan då var kallt, men det hade uppenbarligen inte fixat till sig när jag kom hem. Så det blev dubbla täcken och en liten Quattro i sängen så gick det bra att somna ändå. Lika kallt var det när jag vaknade men då började elementen bli varma. Efter promenad med hundarna så stack jag iväg och köpte en massa värmeljus och lukta gott ljus. Köpte doftljus ifrån Glade och jösses var dom luktade gott!! Hela lägenheten luktar mums..

Och vilken skillnad det blev med alla ljus tända, nu ligger värmen på 22 grader, perfekt.
Definitivt något att tänka på när vi flyttar till huset..

I övrigt har det varit en riktigt slappedag, grejat lite hemma och mest småmyst litegranna.
Men snart är det jobb igen..Idag ska i alla fall hundarna få följa med så hoppas jag att dom kan vara små tröttfisar imorgon så jag får sova liiiite mer än idag..
Hej hopp

Inga kommentarer: