tisdag 3 maj 2011

3dje dygnet

utan ett endaste litet bloss..
Ingen dans på rosor kan jag meddela, fy vilken pärs, jag är så irriterad och förbannad mest hela tiden, det skulle vara så skönt att bara få klappa till någon, rakt över ansiktet, smack bara!
Låter sjukt men det känns så, i hela kroppen!!
Sjukt är det, så sjukt. Likaväl som jag vet att hade jag tagit ett bloss nu så hade jag förmodligen spytt av nikotinkicken..och det hade säkert varit lite äckligt åxå. I alla fall så intalar jag mig själv det..luktar illa gör det ju med..

Fick lite tröst tidigare att det brukar lugna sig efter ca en vecka, bara det gjorde att jag kände mig en aning gladare :-)

Idag snöar det för övrigt ute, sjukt, helt sjuk..3dje Maj och snö! Men förvånad är jag inte.
Jag har absolut inga planer för dagen.
Sotaren var här tidigare så nu är skorstenen fin ett tag..
Annars blir det nog mest att fixa och städa inomhus, är ju svinkallt ute så det är väl en bra anledning att fixa inne antar jag, även om det är trist.

1 kommentar:

Emelie sa...

Jag har sagt innan men jag säger det igen. Gtymtbra jobbat!!!!