torsdag 5 maj 2011

Happy day!

Ingen mer bitterfitta här inte :)
Dag 5 som rökfri och nu är det faktiskt helt okej, visst kommer suget då och då men det är inte övermäktigt. Dessutom har huvudvärken släppt som jag haft i några dagar, jippi!
Jag mår riktigt bra och jag önskar verkligen att alla i min närhet mådde lika gött, men desvärre är ju inte livet så. Upp och ner, som en bergochdalbana. Men det blir nästan alltid bättre till slut.

Fick lite extra pass på jobbet igår och tänkte väl mig inte helt hundra för, blev visst 10 nätter på 14 dagar, en aning mycket kanske men det blir lite fina semesterpengar i alla fall. Så det får gå för denna gången.
Jag längtar till lite ledighet nu och sol och värme och salta bad så lång tid är det inte kvar i alla fall.
Vi har dessutom blivit bjudna på bröllop i september, åååh va det ska bli skoj!!

Puss och Kram

2 kommentarer:

emelie sa...

Du e jätte duktig!!

Åh va kul med bröllop !!
Vem gifter sig?

Anonym sa...

Tack Emelie! :-)

Peters kompis är det som ska gifta sig