onsdag 30 november 2011

Vecka 36

35 dagar kvar till beräknat nedsläpp, inte långt kvar alltså..hua

Idag ska vi försöka få inhandlat det mesta i julklappsväg och det sista till bebisen.
Behöver komplettera med nån mer uppsättning sängkläder och lite småsaker.
Ska bli väldigt gott att få det gjort, sen kan jag bara luta mig tillbaka och vänta :-)

Ska väl även börja tänka på att ha väskan färdigpackad med, när det väl drar igång så vet jag inte om jag kan vara speciellt organiserad, och speciellt inte Peter :-)

Lexafisan är fortfarande lite halt och stel, mest när hon legat ner och reser sig så haltar hon ett par steg men sedan ingenting..hon måste överansträngt sig ganska rejält, skrutthund!
Att dom inte har vett på att tagga ner när det blir jobbigt lixom..knäppis.
Blir fortsatt att ta det lite försiktigt och korta koppelpromenader tills det lägger sig helt.
Då blir jag automatiskt tvungen att ta det lugnt jag med, så det kanske är lika bra.

Nä dax att starta igång denna dagen!
Hej hopp

Inga kommentarer: