söndag 1 april 2012

2 år

Ja idag "firar" jag och Peter 2 år som förlovade, såklart med tacos eftersom det var det vi åt när det begav sig.. haha, tanken var inte sån ifrån början men jag blev inbeordrad på jobbet så ja, vi gjorde det bästa av situationen :)

Har varit en fantastisk dag i vilket fall som helst..i förmiddags åkte vi och köpte en ny matta till vardagsrummet..jag älskar den vi har, men när Q var valp så använde han den som toalett och trots att jag har skurat och skrubbat så luktar den sååå unket..
Ska väl kema den så småningom, men faktum är att det var billigare att köpa en ny :)
Vi tog även en sväng tillbyggmax och där hittade vi ett golv som vi vill ha till v-rummet, så nu äntligen blir det byte av golv framåt sommaren, nåt jag verkligen ser fram emot.
På vägen hem hann vi med att veckohandla dessutom..produktivt, me like.

Fick även min käre far och bror på besök i ett par timmar, och så passade jag på att ta mig en liten promenad själv med Lexa..och hon fick sig en borstning..
SÅ alla är glada och nöjda och klockan är inte speciellt mycket..
Så vi kan med gott samvete bara njuta av resten av denna dag..

Puss o hej

Inga kommentarer: