söndag 15 april 2012

Bror

Min tokigt stolta stora lillebror med sin mopedbil. Kan väl inte bli bättre än så när man faktiskt inte får ta körkort? Det faktum att han kör bra mycket bättre än många som har körkort spelar ingen roll. Ibland är jag så jävla ledsen för hans skull, tänk er att vara fullständigt medveten om att man " inte är som alla andra" och inte kunna göra ett jävla skit åt saken. Att inte vara inom ramarna för vad som anses normalt, och vad är normalt?? Jag har många exempel på folk som använder huvudet bra mycket sämre än vad han gör. Min bror skulle tex aldrig göra någon illa, vare sig fysiskt eller psykiskt..tror det säger mer om omgivningen än om en diagnos


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig Linda Ja känner många som kör utan körkort för dom tycker de är för dyrt att ta eller för att dom inte får ta körkort De är vanligare än man tror Hoppas du mår bra Linda Pussar o kramar från mig
Sandra

Linda! sa...

Vilken Sandra är detta? :)