söndag 22 september 2013

Glad och trött :)

Yes!!! Säger bara yes!! Äntligen är delmålet nått, jag är enligt BMI inte längre fet utan bara överviktig, haha:)
Inte för att man för fem öre kan förlita sig på de siffrorna men det känns ändå helt ok, "bara" typ 10 pannor kvar till normalvikt.. Känns lätt som en plätt, eller inte :) har trots allt tagit lång tid att nå hit, undrar när hjärnan ska koppla? Inte för att jag borde tro att jag är smal men kanske inte längre UsA fet :) Spelar ingen roll att jag kan köpa byxor som är två, tre storlekar mindre än för 2 år sedan, då säger hjärnan att storlekarna är säkert mycket större i år. Konstigt hur man funkar! Och va korkad man är när man inte tar positiva kommentarer på allvar?
Och att det räcker med en endaste liten kommentar eller att någon säger nåt på fel sätt så vips så är man genast tillbaka där man bara tycker att man är flötig.
Helt klart något att jobba på, självkänslan..
Nåväl idag ska jag iaf belöna mig med en efterlängtad present till mig själv :)
Har dessutom kapat av halva håret, känna rätt okej

4 dagar kvar till Kroatien