måndag 16 september 2013

Härliga helg

Är nu snart slut, har haft det fantastiskt på alla sätt.
Fick köpt oss en säng, leverans om 6 veckor först :/ men å andra sidan har vi gott om tid att renovera sovrummet.
Kommer bli så snyggt och framförallt jäkligt skönt. Vi passade på att köpa nya täcken, kuddar , sängkläder och överkast också, svindyrt men förmodligen värt det.

Idag blev det en tidig morgon igen, men det gjorde inte så mycket för då kunde jag vara tidigt i stallet.
Blev en lite regnig och blåsig ridtur, hösten kom idag tror jag minsann :/ men jag försöker låta bli att klaga för sommaren har varit lång och vädret kunde inte varit bättre.

I eftermiddags tog vi en tur till allum, jag försökte hitta mig ett par skor men jag är inte helt överens med höstens utbud, boots och jodphurs är snyggt på andra men jag vet inte... Ja några skor blev det inte idag, men självklart lite grejer till Olivia som vanligt :)
En dockvagn som hon inte lämnat på hela kvällen :) goa unge!!!!

Inga kommentarer: