tisdag 10 september 2013

Sista gången

Som jag sitter på bussen från jobbet på länge :) Gubben har hittat sig en bil som verkar bli införskaffad i helgen, mycket skönt! Jäkla flängande och skjutsade till jobb och hit o dit.

Haft en helt underbar dag, nöjd Olivia vid lämning på dagis, grym ridtur och en go kväll på jobbet, och som lite extra massa positiva besked! Äckligt nöjd idag:)

En annan grej som gör mig lite nöjd är sk dolda pikar folk slänger ur sig på diverse forum, ren och skär avundsjuka som folk spyr ur sig. Ofta kastas det gigantiska stenblock i glashus dessutom. Och framförallt av människor som påstår sig vara så fantastiskt rakryggade, varför inte bara säga det rakt ut i så fall?
Försöka få andra att känna sig dåliga för att få må lite bättre själv. Trist när det inte biter, trist när den enda förloraren är den osäkra lilla människan bakom sin datorskärm/telefon.
Bara som ett sjukt jävla exempel, en släktings dotter som har en funktionsnedsättning får massa skit skriven på sin fb....

Jag har också skrivit bittra inlägg i mina dar, och visst kan man ha kassa dagar och med all rätt få haspla ur sig det vart man nu väljer.. Men på bekostnad av vad som helst?? Tänker man inte??

Själv kan jag sålla, kan låta bli att läsa, kan också ta åt mig, eller rättare sagt ta illa upp... Men i slutändan så finns det så mycket roligare saker att bry sig om, antar att man i min höga ålder lärt sig vad som är viktigt :) och det är verkligen inte den typen av människor som förtjänar någon som helst uppmärksamhet i positiv bemärkelse.
Då tackar jag för kaffet....

Inga kommentarer: