fredag 10 oktober 2008

En bra start på dagen..

Klev upp redan klockan 8.30 idag trots att jag är ledig. Körde bilen till jobbet och ställde den där sen tog jag och Lexa en lång skön promenad hem.
Passade på att köra lite lydnad med henne med, blev så inspirerad igår när jag såg alla duktiga hundförar tjejer och killar, och en gubbe =)
Gick ganska bra faktiskt, är nöjd.

Hela denna veckan så har motion stått överst på listan. I måndags var det långpromenad + ridning , tisdags långpromenad + Ki Box träning, onsdag långpromenad , torsdag ridning+ Ki Box träning och idag en härlig promenad än så länge. Imorgon blir det promenad + ridning och på söndag Ki Box.
Känner mig stolt över att jag faktiskt kommer att ha tränat 7 dagar i streck på söndag. Och att motivationen är på topp.
Ska verkligen göra precis allt jag kan för att gå ner så mycket som möjligt i vikt tills Thailand. Dessutom så är energin på topp, orkar hur mycket som helst känns det som. Och fräscht känns det=)

Inga kommentarer: